La Federació Catalana d'Autisme (FECA), amb la col·laboració de diverses corals infantils, ha posat en marxa una campanya de sensibilització durant la qual les corals cantaran per l'autisme. El lema de la campanya és Cantem per l'autisme.
En el marc d'aquesta campanya, des del CR TEA CC (Centre de Recursos en Trastorn de l'Espectre Autista de la Catalunya Central) i amb la col·laboració de l'Obra Social La Caixa, s'ha organitzat un concert per a aquest diumenge dia 4 de juny a les 5 de la tarda al Teatre Conservatori de Manresa.
El concert és gratuït i hi participaran la Coral Infantil de les Escodines, el cor Nou Codi (de l'Escola de música Esclat de Manresa) i el Cor d'Ampans.
En els concerts de les corals que hi participen, la Federació reparteix, entre els assistents, uns díptics dissenyats pel dibuixant Miguel Gallardo, autor del llibre Maria y yo i de la pel·lícula del mateix títol, en els quals d'una forma senzilla, i a través d'un petit còmic, es dona informació sobre l'autisme.
Els concerts no tenen finalitat recaptatòria sinó únicament de sensibilització.
El CR TEA organitza un concert a Manresa per sensibilitzar sobre l'autisme
Tindrà lloc diumenge i comptarà amb la participació de la Coral Infantil de les Escodines, el cor Nou Codi i el Cor d'Ampans
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2017 a les 15:59
Actualitzat el 31 de maig de 2017 a les 16:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Joaquim Falcó dona a l'Ajuntament de Manresa el quadre que va il·lustrar el cartell de la Festa de la Llum 2025
-
Cultura i Mitjans Sant Fruitós de Bages dona a conèixer el seu patrimoni cultural en el Dia Internacional dels Museus
-
Cultura i Mitjans L'Institut Lacetània ja té carpeta per al curs 2025-26
-
Cultura i Mitjans Manresa estrena els gegants Seny i Rauxa amb una cercavila pel Centre Històric
-
Cultura i Mitjans L'actor i director Mario Gas repassarà la seva carrera al Pessics de Vida
-
Cultura i Mitjans Josep Maria Mata-Perelló rep la Creu de Sant Jordi