La sala petita del Kursaal acollirà aquest dijous, 22 de febrer a les 7 de la tarda, el concert de Gemma Humet amb la presentació del seu últim treball, Miralls, que es podrà veure dins del cicle del Club de la Cançó.
Nascuda en el si d'una família d'artistes, Gemma Humet porta una dotzena llarga d'anys als escenaris i té un atapeït currículum de col·laboracions amb artistes i espectacles molt diversos. L'any 2015 va emprendre el seu propi camí com a cantautora publicant el primer disc en solitari dels quatre que té editats fins ara.
Miralls és un espectacle intimista i retrospectiu, en el qual repassa les seves pròpies cançons, a la vegada que versiona les de diversos autors que han influït en la seva obra: des de clàssics com Lluís Llach, Toti Soler o Joan Baptista Humet (el seu tiet), a d'altres com Clara Peya. Ho fa amb els dos instruments que més domina, la veu i el piano, i ho presenta amb l'ambientació artística creada per a aquest espectacle pel director artístic i escenògraf Lluís Danés.
Les entrades per assistir al concert de Gemma Humet tenen un preu 15 euros (12 euros per a majors de 65 anys, carnet Galliner i menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet.
[naciomanresa}
Gemma Humet actuarà aquest dijous al Kursaal dins del cicle del Club de la Cançó
La cantautora de Terrassa presentarà "Miralls", el seu darrer treball
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2024 a les 11:22
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vuitanta alumnes reben el diploma dels cursos de català del CNL Montserrat a Manresa
-
Cultura i Mitjans Ariadna Torres guanya el Premi Biennal TAVCC | el Casino amb una instal·lació poètica sobre els solars buits de Manresa
-
Cultura i Mitjans La Taula del Foment de l'Ús Social del Català a Manresa reuneix 60 agents per revertir la regressió lingüística
-
Cultura i Mitjans El conte bagenc «Petits herois del medi ambient» arriba a 2.000 famílies
-
Cultura i Mitjans Manresa ret homenatge a Assumpció Balaguer en l'any del seu centenari
-
Cultura i Mitjans El conseller de Política Lingüística impartirà la lliçó inaugural de la 7a Universitat Catalana d’Estiu a Manresa