Aquest dissabte l’equip aleví de natació sincronitzada del CN Minorisa va participar en el Campionat de Catalunya de rutines combinades disputat a Granollers.
L’alt nivell dels equips participants no va deixar escalar posicions a les manresanes que van quedar en la desena posició per darrera de Granollers, que va presentar dos equips; Kallipolis, amb tres equips; Mataró, Sabadell, Calella i Tarraco.
Les noies de la Maria Carmen Orfila van defensar bé un exercici complex, molt treballat durant tota la temporada però amb menor dificultat tècnica que els de clubs amb molta més experiència com Granollers o Kallipolis. En tot cas, la competició va servir per agafar experiència.
L'equip de sincronitzada del CN Minorisa està format per Martina Linares, Ona Varriale, Meritxell Ferré, Martina Claret, Enya Sala, Núria Davant, Paula Zamora, Marina Mascaró i Eira Torra.
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
06 de juny de 2016 a
les 19:57
Actualitzat el
06 de juny de 2016 a les
20:04
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa incorpora el migcampista Dani Ferrer, fill del «Txapi», procedent de l'Europa B
-
Esports
El CE Manresa empata sense gols al camp del Reus FC Reddis en un duel molt igualat
-
Esports
Hugo Benítez accelera la seva recuperació de cara a proper curs
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant el CE Sabadell en el primer amistós de pretemporada
-
Esports
El Manresa CBF reforça la plantilla amb set fitxatges per somiar a l'LF2
-
Esports
El manresà Jordi Ballús obté el bronze al mundial M45 d'esquí nàutic
