Lluís Costa serà jugador de l'ICL Manresa pel que resta de temporada, segons ha avançat el club aquest dimarts. El jove base català va signar l'estiu passat un contracte per fitxar per l'equip del Bages la temporada 2016-2017, però les baixes han obligat a avançar el seu fitxatge.
Lluís Costa Martínez (nascut a Esplugues de Llobregat el 27 de febrer del 1993) arribarà les properes hores a Manresa per incorporar-se a les ordres d'Ibon Navarro. Costa estava jugant amb el Peñas d'Osca, i en el que duem de temporada ha jugat 19 partits a la lliga Adecco Leb Or, fent una mitja de 10,8 punts, 2 rebots i 4 assistències, amb 11,5 de valoració. Es tracta d'un jugador capaç de dirigir l'equip amb eficàcia, i amb molta projecció.
Trajectòria de Lluís Costa
2011-12 – FC Barcelona (LEB Or)
212-14 – CB Peñas Osca
2014-15 – CB Tizona (Burgos)
2015-16 – CB Peñas Osca
L'ICL Manresa confirma l'avançament de la incorporació de Lluís Costa
El base, que havia signat un acord per fitxar la propera temporada, arribarà a la capital del Bages per reforçar l'equip aquesta setmana
ARA A PORTADA
-
Manresa presenta les primeres bicicletes del Baik, el nou sistema elèctric compartit de la ciutat Pere Fontanals
-
Manresa inicia les obres del nou tram de via verda a Can Font per connectar la xarxa verda metropolitana Pere Fontanals
-
-
«Aliança viu un moment dolç, però a l'extrema dreta tot es complica quan toca consolidar-se» Lluís Girona Boffi
-
Publicat el 16 de febrer de 2016 a les 17:39
Et pot interessar
-
Esports
La Copa Catalana Internacional BTT Biking Point arrencarà el 2026 a Sant Fruitós
-
Esports
Nou medalles per al judo del Bages i Moianès al Campionat de Catalunya Júnior
-
Esports
Moià reuneix prop de 300 judokes en un cap de setmana dedicat al judo base
-
Esports
El CB Navàs Viscola manté el lideratge amb una victòria convincent a l'Hospitalet
-
Esports
La Pirinaica salva l'honor bagenc en una jornada negativa a Primera Catalana
-
Esports
El Manresa CBF cau al Nou Congost davant el Siroko Gijón (61-70)
