Disputada la primera edició del Triatló d'Andorra englobat dins de les series Wild Wolf Triathlon by Polar. Els pirineus andorrans van acollir el passat cap de setmana un espectacle triatlètic amb gairebé un miler de participants. Es van disputar 2 distàncies, esprint i olímpic.
En la prova reina, el triatló olímpic, novament Cesc Godoy del CN Barcelona (1h59'15") es va imposar al manresà Xavi Llobet (2h00'37"). Jordi Calduch, del CN Manresa va ser 5è (2h10'17") gràcies una altra vegada al seu magnífic parcial en el segment de cursa a peu.
En noies, victòria de Núria Blanco (2h24'55") i magnífica 3ª posició de la triatleta del CN Manresa Aida Pintó (2h39'51").
Pel CN Manresa també van participar: Vicenç Clotet (3h02'41"). I en el Triatló Esprint: Arnau Estefanell (10è, 1h09'04"), Marc Fité (13è, 1h09'57") i Mariano Méndez (1h27'11").
Llobet i Pintó, els bagencs més destacats a la Triatló d'Andorra
Els atletes van quedar 2n i 3r en categoria masculina i femenina
Ara a portada
Publicat el 30 de juliol de 2012 a les 12:55
Et pot interessar
-
Esports El Motor Munich Cadí Manresa haurà de remuntar sis punts contra l'Azulejos Moncayo (85-91)
-
Esports El CN Manresa Fibracat perd a la piscina del Barcelona WC en els últims instants (10-9)
-
Esports El CN Manresa remunta al CN Martorell i jugarà la final de Primera Divisió (17-9)
-
Esports El CE Manresa no dona alegries ni per acomiadar-se de l'afició (0-2)