Berta Sala i el Quartet Edelweiss homenatjaran Salvat-Papasseit aquest dijous al Kursaal

Les entrades per a l'espectacle "Entre cordes i paraules" ja estan pràcticament exhaurides

  • La cantant manresana Berta Sala i el quartet de corda Edelweiss cantaran Papasseit dijous al Kursaal -
Publicat el 03 de desembre de 2024 a les 12:47
Actualitzat el 03 de desembre de 2024 a les 12:49

La cantant manresana Berta Sala i el quartet de corda Edelweiss (Àuria Iglesias, Sergi Renom, Andreu Soldevila i Martina Arqués) s'uneixen per presentar un concert amb les cançons que s'han escrit a partir de poemes de Joan Salvat-Papasseit. Un concert, Entre cordes i paraules. El món sonor de Salva-Papasseit, que es podrà veure a sala petita del Kursaal de Manresa aquest dijous, 5 de desembre a les 8 del vespre.

Des de Toldrà a l'actualitat, passant per la Nova Cançó, s'aniran desgranant composicions amb la lletra del poeta barceloní, de qui enguany se celebra el centenari de la seva mort.

Queden molt poques entrades per assistir al concert d'Entre cordes i paraules, que tenen un preu 15 euros (12 euros per a majors de 65 anys, carnet Galliner i menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal i per internet.