El nou tall de la C-55 es converteix en una tarda de debat

Els concentrats a l'altura del quilòmetre 6, al terme d'Olesa, aprofiten per debatre la situació d'aquesta via

Publicat el 22 de desembre de 2014 a les 09:17
Actualitzat el 22 de desembre de 2014 a les 09:21
Nou tall de la C-55 després d'un accident mortal, per recordar la Lídia Maria, morta el passat 6 de desembre. En aquest cas al terme d'Olesa de Montserrat. La concentració de dissabte, va ser molt emotiva, ja que es va poder fer un debat previ al tall de la carretera. La convocatòria va aplegar poc més de 20 persones, però a tots els unia la voluntat de continuar fent sentir el patiment de les víctimes, de les seves famílies. 

El debat va anar al voltant de la desídia que reflexa "la poca implicació dels responsables de millorar la carretera, i també la manca d'idees per solucionar l'atzucac difícil de salvar, entre els interessos privats Autema (Ferrovial, Abertis, la Caixa) i la vida de les persones". Tothom va ser conscient que la "densitat de trànsit que suporta la C-55, el traçat sinuós d'aquesta carretera, els interessos privats i la mandra dels responsables polítics, son paràmetres directament proporcionals a l'alta sinistralitat, a la gravetat dels accidents". 

Tots van estar d'acord en senyalar que "quan comencin les obres per desdoblar la C-55 a Abrera i alhora és comenci el pont a Sant Pau per fer el mateix a partir del Km. 27, l'entesa entre Autema i la conselleria de Territori i Sostenibilitat serà més fluida i desapareixerà el xantatge d'utilitzar els jutjats per arribar a un acord de rescat de la C-16, per cert, ja totalment amortitzada".