El Petit Celler de Manresa ha programat, per aquest dijous, 12 de juliol, una vetllada gastronòmica i enològica que tindrà com a principal protagonista el formatge. Concretament l'artesanal Artefor, produït a Vilassar de Dalt i fet amb llet d'ovella i cabra (pasteuritzada, molt a poc a poc, al bany maria) en un procés totalment manual amb sensibilitat per la protecció del territori.
El tast, que començarà a un quart de nou del vespre, comptarà amb els formatges Forcat, d'ovella amb llarga maduració (que es maridarà amb un Pic de Solergibert 2017); el Lingot de Cabra (maridat amb el Brunus Rosé 2016); el Rodonet de Cabra, rentat amb aigua de mar (acompanyat d'un Mont-Ferrant Bertha Bouzy 2011), i el Rodonet d'Ovella rentat amb aigua de mar (maridat amb l'Huguet Gran Reserva Brut Clàssic 2009).
El preu de la proposta és de 20 euros i de 15 pels socis del Petit Celler. Les reserves es poden fer enviant un correu a manresa@petitceller.com o trucant al 93 872 19 07. Les places són limitades.
ARA A PORTADA
-
Els grups municipals es conjuren per aconseguir el convent de les Caputxines per a Manresa Pere Fontanals
-
-
Fem Manresa demana retirar el formigó de places i carrers per combatre l'escalfament urbà Pere Fontanals
-
Junts preguntarà al govern de Manresa què ha costat el primer projecte tècnic de la ZBE Pere Fontanals
-
Un turisme queda penjat a l'enllaç entre la C-55 i la C-58 i obliga a una actuació delicada dels Bombers Pere Fontanals
Publicat el 09 de juliol de 2018 a les 11:51
Actualitzat el 09 de juliol de 2018 a les 11:55
Et pot interessar
-
Societat Els veïns de Pineda de Bages esclaten pels constants talls de llum
-
Societat Tall de trànsit al carrer Llussà de Manresa, divendres
-
Societat Restablert el trànsit a la cruïlla del carrer Lluís Millet amb el Camí Vell de Santpedor
-
Societat La Plataforma per les Pensions denuncia la manca de resposta de la Generalitat
-
Societat Desnonen a Manresa una família vulnerable malgrat el diagnòstic de discapacitat del pare
-
Societat Modificació de la semaforització a la cruïlla de la carretera de Cardona amb el carrer Pompeu Fabra