L'Ajuntament de Santpedor ha organitzat pel proper divendres 17 de juny una Nit dels Ratpenats, per a conèixer aquests animals i aprendre per què cal protegir-los.
Es tracta d'una activitat familiar i per a totes les edats per a la descoberta i la sensibilització a l'entorn de les rates pinyades. Sota la coordinació i explicacions de l'àrea d'investigació de quiròpters del Museu de Ciències Naturals de Granollers, l'activitat tindrà lloc a la capella de Sant Andreu a 2/4 de 9 del vespre i inclourà una presentació i una sortida nocturna posterior a l'Aiguamoll de la Bòbila.
Està previst que l'activitat duri al voltant de dues hores (fins les 10 del vespre aproximadament), és gratuïta i no cal inscripció prèvia.
Santpedor celebrarà divendres una Nit dels Ratpenats
L'activitat tindrà lloc a la capella de Sant Andreu i inclourà una presentació i una sortida nocturna posterior a l'Aiguamoll de la Bòbila
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2022 a les 09:41
Actualitzat el 15 de juny de 2022 a les 09:54
Et pot interessar
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara
-
Societat Rècord de participació a l'Estiu Jove de Manresa amb més de 2.000 joves
-
Societat Sant Vicenç de Castellet impulsa una campanya per posar al dia la titularitat dels drets funeraris