Torna el torneig de FIFA PS4 al Passeig de Manresa

Serà durant els dies 2 i 3 de juliol al bar Plaça

Publicat el 29 de juny de 2015 a les 07:59
Els aficionats als videojocs de futbol tenen una cita aquests propers dijous i divendres 2 i 3 de juliol, ja que Quin Passeig torna a organitzar el torneig de FIFA PS4, que es farà a la terrassa del bar Plaça, situat just davant de l'estació d'autobusos de la Plaça Espanya, a partir de les quatre de la tarda.

Les inscripcions per participar-hi són obertes i tenen un preu de 5 euros, que inclou dues consumicions i un obsequi. Per a apuntar-s'hi cal adreçar-se al bar Plaça o bé als establiments Bladecenter del carrer Barcelona o del Carrefour. 

La d'enguany serà la quarta edició del torneig de FIFA PS4, que compta amb el suport de Bladecenter, TLB Grup de Comunicació i Expert Juanola.

Els premis per als guanyadors consistiran en una PSVITA o New 3DS XL per al guanyador i un joc FIFA 16 per al segon classificat.