Salta la bomba en un dels formats més icònics de la televisió. Amazon ha comprat el format d'Operación Triunfo i prepara una nova edició només digital, completament emesa a través de streaming, i que s'estrenarà entre finals del 2023 i inicis del 2024. Tal com ha avançat verTele, es posaria fi a l'emissió del talent show per la televisió convencional.
La compra dels drets d'Operación Triunfo l'ha exercida la plataforma Amazon Prime Video -a falta de saber si Twitch, de la mateixa empresa, hi tindrà algun paper-, que preveu emetre les gales en directe de manera setmanal i també comptar amb un canal 24 hores en el qual es pugui veure el dia a dia dels concursants, com ja passava en les últimes edicions.
[noticiadiari]2/226070[/noticiadiari]
El mític format creat a l'Estat pels productors catalans Josep Maria Mainat i Toni Cruz es va estrenar l'any 2001 i ha viscut dues etapes a Televisió Espanyola i una a Telecinco. El 2017, després d'anys al calaix, el programa va tornar a la televisió pública de l'Estat amb l'edició que va guanyar Amaia Romero i en què van participar els catalans Aitana Ocaña i Alfred García.
Llavors, es van celebrar dues edicions més fins al 2020, i ara RTVE no tenia intenció de renovar el programa. Gestmusic seguirà sent la productora encarregada del format i, de fet, ja havien obert la porta a traslladar-lo al món d'internet si cap emissora volia recuperar-ne les emissions. Malgrat que hi va haver interès, no serà ni Netflix ni Movistar Plus, sinó Amazon.
[plantillavirals]
Amazon compra «Operación Triunfo» i prepara una nova edició només digital
El mític programa musical deixarà la televisió convencional després de dues etapes a Televisió Espanyola i una a Telecinco
- Els participants de l'edició del 2017 d'«Operación Triunfo» -
- RTVE
ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’abril de 2023 a les 16:28
Actualitzat el 19 d’abril de 2023 a les 16:55
Et pot interessar
-
Entreteniment
Rosalía farà quatre concerts a Barcelona el 2026
-
Entreteniment
Així sona «5:MM», el nou EP de Lildami i Sr. Chen
-
Entreteniment
Ja està disponible el Wrapped 2025 d'Spotify
-
Entreteniment
Torna una nova edició de la Telecogresca al Parc del Fòrum amb La Ludwig Band, Boikot i Mama Dousha
-
Entreteniment
Oques Grasses reobre el debat: és legal la revenda d'entrades de concerts?
-
Entreteniment
Oques Grasses farà dos concerts més a l'Estadi Olímpic de Barcelona els dies 5 i 7 d'octubre
