El Teatre Cirvianum de Torelló acollirà dijous i divendres, 10 i 11 de març, un dels espectacles estel·lars d’aquesta temporada. Es tracta de l’obra Els veïns de dalt, de la qual l’espectacular demanda d’entrades ha obligat a doblar les funcions. Obra de debut teatral de Cesc Gay, un dels seus màxims atractius és el seu repartiment, amb Pere Arquillué, Àgata Roca, Carme Pla i Jordi Rico.
Dirigida pel cineasta Cesc Gay, Els veïns de dalt és la primera obra que escriu i, per al seu debut teatral, ha decidit fer una comèdia sobre les relacions de parella, inspirada en uns veïns que va tenir ell i la seva família en el pis de dalt de casa seva.
A l’obra, una parella convida a sopar els veïns que tan amablement els van ajudar a instal·lar-se, però que no paren de fer soroll i gemegar a tota hora. De fet, estaven debatent si els ho deien o no quan els veïns els deixen perplexos. I la bola no pararà de créixer.

Pere Arquillué, Àgata Roca, Carme Pla i Jordi Rico, el repartiment de luxe. Foto: Promocional
Les dues funcions es faran dijous a dos quarts de 9 del vespre i l’endemà divendres a les 9 del vespre.
Més informació i compra d’entrades