Els organitzadors del Lip dub per la independència volen omplir la plaça Catalunya

Publicat el 15 de març de 2012 a les 12:47
Ja ha passat un any des del Lip dub per la independència, que es va enregistrar a Vic i que va significar el rècord mundial de participació. El vídeo a You Tube ja ha estat visionat per més d’1.600.000 persones de tot el món.

Els organitzadors d’aquest mític lip dup s’han proposat ara un nou repte: el flashmob més multitudinari de la història, el Flashmob per la independència. Un flashmob és una acció organitzada en la que un grup de persones es reuneixen de cop en un lloc públic, fan alguna acció inusual i llavors es dispersen ràpidament.

En aquest cas, es tracta d’una acció col·lectiva que es realitzarà el diumenge 18 de març a les 12 h a la Plaça Catalunya de Barcelona. “Aquesta acció neix del poble per al poble i pretén ser una demostració del que som capaços de fer quan ens ho proposem”, diuen els organitzadors. “Hem de fer els possibles per omplir Plaça Catalunya d’estelades i senyeres perquè aquesta acció passi de ser una anècdota a una fita històrica i un vídeo èpic a Internet. Us encoratgem a convidar a tothom a participar-hi”, afegeixen.

Aneu al Facebook del Flashmob per la independència

Aneu al web del Flashmob per la independència