Un moviment a Internet pretén frenar l’auge de PxC

Unitat contra el Feixisme compta amb les adhesions del president de la Junta Islàmica Catalana, la CUP i SOS Racisme, entre d’altres.

Publicat el 15 de setembre de 2010 a les 08:10
Representants i membres d’entitats, sindicats i partits polítics han impulsat un moviment a Internet per aturar Plataforma per Catalunya (PxC). L’objectiu d’aquest col•lectiu és la lluita contra el feixisme i evitar que el partit polític liderat per Josep Anglada aconsegueixi més vots en les properes cites electorals. Entre els signants inicials d’aquesta iniciativa es troben el president de la Junta Islàmica Catalana, Abdennur Prado; el de Sodepau, Josep Maria Navarro, membres dels sindicats CCOO., CGT i UGT i membres i militants d’ERC, ICV i EUiA. També hi ha la CUP i SOS Racisme.

A través d’un blog i un grup a Facebook, Unitat contra el Feixisme ha fet una crida a les entitats perquè s’adhereixin i organitzar protestes al carrer.

- Anar al bloc d’Unitat contra el Feixisme