Vic Comerç, la marca que engloba les tres associacions de comerciants de Vic (CentreVic, Unió de Comerciants Remei-Estadi i GAP), ha presentat la campanya de novembre “Un mes de cine!” de promoció de la Targeta Urbana. La iniciativa consisteix en regalar, entre els que utilitzin la targeta client aquest mes, 100 entrades dobles per gaudir de totes les estrenes de cine d’aquest desembre als cinemes Sucre i Vigatà.
La campanya coincideix amb l’assoliment d’una fita important de la Targeta Urbana, ja que ha arribat als 10.000 clients adherits. La xifra es va aconseguir a la botiga Sonlab, que va donar d’alta com a clienta a Susanna Bartrina Martínez de Ripoll. Per celebrar aquest fet, Vic Comerç li va lliurar una targeta regal per valor de 300 euros.
D’altra banda, ja han sortit els vuit guanyadors de la campanya d’octubre, que consistia en regalar bicicletes de muntanya, packs d’entrenament personal, lots a escollir de padel, fitness, running o de motorista, entre d’altres.
La Targeta Urbana de Vic regala entrades per anar al cinema
L’inici de la campanya coincideix amb la xifra de 10.000 clients adherits
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de novembre de 2013 a les 21:39
Et pot interessar
-
Societat «L'envelliment accelerat de la població obliga a fer un canvi de mirada en l'atenció sanitària»
-
Societat Dia Internacional dels Museus 2025: així ho viuran els equipaments d'Osona
-
Societat El bisbe de Vic elogia el caràcter «proper a la gent» de Lleó XIV i la «defensa dels més necessitats»
-
Societat Busquen figurants per una comèdia que s'està gravant a Sant Julià de Vilatorta
-
Societat Un miler de persones participen en la fira d'ocupació GiraFeina Osona
-
Societat El Festival de Música de Sant Pere de Casserres tanca amb èxit una edició renovada