Incasòl ha modificat les condicions de comercialització de les 24 parcel•les al sector industrial del Puig Vell de Roda de Ter. El nou termini per presentar les instàncies a Incasòl o a l’Ajuntament de Roda de Ter per poder participar en el procés finalitza el dia 15 de novembre del 2011 a les 12.00 h. Les parcel•les estan destinades a activitats industrials i serveis, i tenen una superfície total que oscil•la entre els 980m2 la més petita a 5.500 la més gran.
El preu de sortida ha sofert una disminució molt important que pot arribar al 25% en cas de no necessitar finançament i fer el pagament al comptat.
S’han establert unes condicions flexibles de comercialització pensades per a facilitar l’accés a aquest procés de totes aquelles empreses que hi estiguin interessades: s’ha omès la obligatorietat de construir a les parcel•les en un termini determinat i la obligatorietat de deixar un dipòsit en el moment de concursar.
Roda de Ter flexibilitza la compra de parcel•les al polígon del Puig Vell
Societat
Incasòl modifica les condicions de comercialització.
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de novembre de 2011 a
les 08:12
Et pot interessar
-
Societat
L'Esquerda celebra 50 anys d'excavacions continuades: «Té corda per estona»
-
Societat
L'arquitectura també juga: quatre rutes per descobrir Osona aquest agost
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
Els tresors patrimonials imprescindibles del Lluçanès
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
-
Societat
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
