Incasòl ha modificat les condicions de comercialització de les 24 parcel•les al sector industrial del Puig Vell de Roda de Ter. El nou termini per presentar les instàncies a Incasòl o a l’Ajuntament de Roda de Ter per poder participar en el procés finalitza el dia 15 de novembre del 2011 a les 12.00 h. Les parcel•les estan destinades a activitats industrials i serveis, i tenen una superfície total que oscil•la entre els 980m2 la més petita a 5.500 la més gran.
El preu de sortida ha sofert una disminució molt important que pot arribar al 25% en cas de no necessitar finançament i fer el pagament al comptat.
S’han establert unes condicions flexibles de comercialització pensades per a facilitar l’accés a aquest procés de totes aquelles empreses que hi estiguin interessades: s’ha omès la obligatorietat de construir a les parcel•les en un termini determinat i la obligatorietat de deixar un dipòsit en el moment de concursar.
Roda de Ter flexibilitza la compra de parcel•les al polígon del Puig Vell
Incasòl modifica les condicions de comercialització.
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de novembre de 2011 a les 08:12
Et pot interessar
-
Societat El bar del Sucre obrirà de manera estable i continuada durant tot l'any
-
Societat La Fira del Pescador de Roda de Ter arriba a la 30a edició
-
Societat Detingut un conductor a Gurb per superar amb escreix la taxa d'alcoholèmia
-
Societat Per què Pilarín Bayés encara no s'ha tirat a la piscina aquest estiu?
-
Societat Una nova marca algutina els 13 recursos socials i sanitaris d'Osona per millorar l'atenció dels malalts
-
Societat Caixa Enginyers inaugura una nova oficina a Vic