Espadaler: «El problema de Catalunya és el govern espanyol»

El conseller d'Interior replica a l'Estat que els problemes financers de la Generalitat tenen l'origen en la "deslleialtat" i "l'infrafinançament"

Publicat el 09 de novembre de 2013 a les 09:28
Espadaler, en la seva intervenció. Foto: X.Viejo

El conseller d'Interior i president del consell nacional d'Unió Democràtica de Catalunya, Ramon Espadaler, ha replicat aquest matí amb contundència al govern espanyol per vantar-se de ser qui paga les factures de la Generalitat. El dirigent social-cristià s'ha mostrat convençut que "el problema de Catalunya és el govern espanyol"

En unes jornades ideològiques organitzades per UDC a Barcelona, Espadaler s'ha mostrat "perplex" per l'actitud del govern de l'Estat i ha recordat que els problemes financers que pateix la Generalitat tenen quatre causes molt clares: "insuficiència financera, endeutament desmesurat, la crisi i la reiterada deslleialtat del govern de l'Estat amb Catalunya".

"Quedo perplex quan el ministre Cristóbal Montoro assegura que és l'Estat espanyol qui paga les factures quan és a l'inrevés, el problema de Catalunya el govern de l'Estat espanyol", ha sentenciat.