L'equip mèdic de Salvador Illa ha indicat aquest dijous a la tarda que el president de la Generalitat "evoluciona favorablement" de l'osteomielitis púbica provocada per un bacteri que se li va diagnosticar a principis de setmana. El cap de l'executiu català està ingressat a l'Hospital Vall d'Hebron de Barcelona, on continua amb el tractament amb antibiòtic segons la pauta prescrita pels facultatius. Tal com van apuntar dilluns els metges, de moment cal que acabi el tractament a l'hospital, un procés que durarà unes dues setmanes. I en funció de la seva evolució, decidiran si pot continuar fent-lo des de casa seva.
ARA MATEIX
Política
L'equip mèdic d'Illa indica que el president «evoluciona favorablement» de l'osteomielitis púbica
- Salvador Illa, en una imatge d'arxiu. -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de gener de 2026 a
les 18:28
Et pot interessar
-
Política
Jordi Martí s'imposa a la direcció nacional i serà el candidat de Junts a Barcelona
-
Política
El 15-M es va aixecar contra Zapatero
-
Política
«Els catalans no hem sabut utilitzar la cultura pop com els escocesos»
-
Política
Les guerres soterrades (i enquistades) del congrés del PP català
-
Política
El missatge implícit del cas Zapatero: eleccions o risc d’imputació
-
Política
L'Autoritat Aeroportuària: una sola veu catalana que no treu el control d'Aena sobre el Prat
