El president del govern espanyol, Pedro Sánchez, s'ha referit breument a la crisi de Rodalies i ha volgut adreçar un missatge als ciutadans catalans. "Estem treballant dia i nit, i colze a colze, amb la Generalitat perquè es restableixi un servei de Rodalies digne i segur", ha afirmat Sánchez aquest diumenge en un acte de campanya del PSOE a Osca. "Que és el que mereixen els ciutadans de Catalunya, com de la resta d'Espanya", ha puntualitzat el president espanyol, que també ha mostrat el seu "reconeixement" al ministre de Transports, Óscar Puente, per la seva gestió de les tragèdies ferroviàries d'Adamuz i Gelida. "Està gestionant-ho i donant la cara des del primer moment", ha posat sobre la taula el president espanyol.
- El president espanyol, Pedro Sánchez, en una fotografia d'axiu -
- acn
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de gener de 2026 a
les 12:52
Et pot interessar
-
Política
Joan Ignasi Elena nega davant el jutge conèixer l'alcalde d'Altafulla investigat
-
Política
«Catalunya deu molt a Convergència»: Illa torna a reconèixer el llegat de Pujol
-
Política
ERC urgeix Sánchez a «fer neteja» al PSOE després de la condemna d'Àbalos
-
Política
«Illa és el Zapatero de la nostra època»: Alejandro Fernández escalfa motors de cara al congrés del PP
-
Política
Toc d'atenció a Puigdemont: guanyadors i perdedors de les primàries de Junts a Barcelona
-
Política
És Pedro Sánchez un «fill de puta»?
