De fet, ha promès que continuarà combatent el govern dels aiatol·làs amb més "entusiasme i dedicació" que fins ara. D'altra banda, ha demanat intensificar les sancions al govern de l'Iran tancant totes les seves ambaixades en territori europeu i expulsant els seus "falsos diplomàtics". Vidal-Quadras ja va reaparèixer fa unes setmanes després de l'atemptat amb un missatge apocalíptic: va assegurar que l'existència d'Espanya està en perill.
Vidal-Quadras s'encara amb el règim iranià després de l'intent d'assassinat https://t.co/j72vjWyhjM pic.twitter.com/h70JgqvMDF
— NacióDigital (@naciodigital) February 23, 2024
L'atac contra Vidal-Quadras va sacsejar la política espanyola a finals de 2023. En un dels carrers més cèntrics del districte de Salamanca, l'expresident del PP català va ser tirotejat a la porta de casa seva el passat 9 de novembre. Per un moment semblava que la seva situació seria crítica, però les ferides no van acabar sent tan greus i Vidal-Quadras es va poder recuperar.