El Ripollès tindrà una representant a la fase final del càsting de la nova edició d'Operación Triunfo. Jesebel Luengo, cantant i periodista de Camprodon ha superat el procés de selecció que s'ha fet aquests dies a Barcelona, on hi han participat més de 2.000 aspirants. La cantant ripollesa ha hagut de superar dues fases i ho ha fet amb tres cançons diferents: Mafiosa de Nathy Peluso, Flowers de Miley Cyrus i About Damn Time de Lizzo.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4obwTa9Uvlw[/youtube]
Luengo que és periodista de formació, des de sempre s'ha interessat per la música, i fa temps que s'està formant en aquesta disciplina. De fet, la camprodonina, no és la primera vegada que actua, ja que en diverses ocasions ha participat en la festa Major o en altres esdeveniments festius. Actualment viu a Barcelona, on compagina feina i estudis.
El setembre es farà la selecció final d'Operación Triunfo, d'on en sortiran els concursants de l'edició d'enguany del programa televisiu.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=doDJ6T9sBrM[/youtube]
La camprodonina Jesebel Luengo, a la final del càsting d'«Operación Triunfo»
La cantant del Ripollès ha superat el procés celebrat a Barcelona amb més de 2.000 aspirants
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de juliol de 2023 a les 16:02
Et pot interessar
-
Cultura Tots els espectacles del Mercadal del Comte Guifré de Ripoll: 9, 10 i 11 d'agost
-
Cultura Ripoll retorna a l’època medieval amb la 27a edició del Mercadal del Comte Guifré
-
Cultura Què fer aquest estiu a Ripoll
-
Cultura Troben una fletxa clavada en una costella humana d'un jaciment prehistòric al Ripollès
-
Cultura Arriba el 46è Festival de Música de Ripoll
-
Cultura Sant Joan 2025 al Ripollès: les millors revetlles, fogueres i activitats