L'Ajuntament de Molló, juntament amb Artur Blasco i la Cooperativa Ramadera, han organitzat per aquest Dissabte Sant un homenatge a la cançó de tradició oral dels Pirineus. Un acte que tindrà com a gran protagonista la mollonenca Gràcia Vilarrodà, representant d'aquesta manifestació cultural a la Vall de Camprodon. Precisament Vilarrodà apareix a l'obra A peu pels camins del cançoner d'Artur Blasco.
En l'acte de dissabte, que començarà a dos quarts de set a la sala polivalent de Molló, es projectaran imatges d'aquesta obra i també es farà un passi del documental Pere Sala, en Peret Blanc, el violinista de Beget.
Molló dedica el Dissabte Sant a homenatjar la cançó oral pirinenca
La mollonenca Gràcia Vilarrodà en serà la principal protagonista
ARA A PORTADA
-
Sílvia Orriols, pel camí de perdre la subvenció més gran de la història de Ripoll Lluís Girona Boffi | Arnau Urgell i Vidal
-
Una antiga fàbrica que explica dues dècades de política municipal a Ripoll Arnau Urgell i Vidal | Lluís Girona Boffi
-
-
Les reserves de neu del Pirineu oriental ja superen el consum anual d'aigua a Barcelona Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
27 de març de 2013 a
les 15:30
Et pot interessar
-
Cultura
Construeixen a Campdevànol un pessebre a escala real amb fusta de boscos de la zona
-
Cultura
La Fira de Bruixes de Ripoll 2025: una de les cites esotèriques més rellevants del país
-
Cultura
Un camió-teatre farà parada al Ripollès aquest setembre
-
Cultura
El fotoperiodista Jordi Borràs rebrà un dels Premis Transhumant 2025 en la inauguració a Ripoll
-
Cultura
Un joc de taula recrearà la història mil·lenària de Sant Joan de les Abadesses
-
Cultura
Tots els espectacles del Mercadal del Comte Guifré de Ripoll: 9, 10 i 11 d'agost
