Cassa impulsa l’atenció al client amb noves instal·lacions i la cita prèvia

L'objectiu és millorar el servei que s'ofereix i evitar les cues

Publicat el 03 de juliol de 2015 a les 11:13
Actualitzat el 03 de juliol de 2015 a les 11:28
Aigües Sabadell ha inaugurat aquesta setmana una nova Oficina d’Atenció al Client, situada al carrer Sant Llorenç, 29. Aquest nou punt, situat a només 140 metres de la Seu Social de la companyia, substitueix l’anterior centre d’atenció presencial. Es tracta d’unes noves instal·lacions equipades per oferir un servei més eficient i còmode als clients. A banda,  ha posat en marxa de manera paral·lela el servei de Cita Prèvia, amb el que es volen evitar cues a la nova oficina.

Els usuaris poden entrar a la web, escollir el dia i l'hora i el tràmit que necessiten realitzar. Així, quan vagin a l’oficina no haurà d’esperar-se. Aigües Sabadell ja fa temps que compta amb un portal, que permet realitzar nombroses gestions des de casa, les 24 hores i els 365 dies l’any, sense necessitar de desplaçar-se físicament al punt d’atenció presencial.

Una altra de les millores destacades que ha implantat la companyia és la posada en marxa dels nous punts d’atenció cardinals, que descentralitzen l’atenció presencial obrint nous mostradors en les quatre Oficines de Districte de la ciutat. Així, coincidint amb el període de facturació de cada zona de Sabadell, la companyia atendrà al mateix barri els seus veïns i veïnes.

Els horaris dels punts d’atenció cardinals són:

- Punt Nord: Centre Cívic Ca n’Oriac (Arousa, 2): 3r dijous de gener, abril, juliol i octubre, de 9 a 14h
- Punt Oest: Centre Cívic Can Rull (Sant Isidor, 51): 3r dijous de març, juny, setembre i desembre, de 9 a 14h
- Punt Sud: Centre Cívic Creu Barberà (Castelao, 1): 3r divendres de febrer, maig i novembre, de 9 a 14h
- Punt Est: Centre Cívic Torre-romeu (Montcortès, 1): 3r dijous de febrer, maig i novembre, de 9 a 14h