Els museus municipals de Sabadell –Museu d’Art (MAS) i Museu d’Història (MHS)– estrenen una nova imatge gràfica després de tot un procés de col∙laboració amb l’Escola Superior de Disseny ‐ ESDI (URL) en un projecte de reinterpretació de la seva identitat gràfica. El Consell Rector de l’Organisme Autònom Museus i Arxiu Històric Municipal (OAMA) va aprovar, en la darrera reunió, els dos nous logotips, de manera que ara els dos equipaments despleguen aquesta nova identitat gràfica en tots els productes i materials que fan servir.
Els alumnes de Disseny Gràfic de tercer curs 2014/15 han compartit el repte de complementar la seva formació teòrica i pràctica amb un exercici real. En aquest cas per promocionar i donar a conèixer el talent de futurs dissenyadors. Les premisses d’aquesta col∙laboració s’han situat en la necessitat de renovar i unificar la identitat gràfica dels museus municipals i, alhora, donar forma simbòlica a la singularitat específica de cada una
de les institucions culturals.
S'exhibiran els treballs en una mostra
Entre el 15 de març al 3 d’abril es presentà al MAS l’exposició Reinterpretar la identitat gràfica, comissariada per Maia Creus i Lalo Quintana d’ESDi i Engràcia Torrella, en què es presentaven les diferents respostes i processos de treball aportats pels alumnes que han participat en aquesta experiència.
El projecte escollit com a proposta de nova identitat gràfica ha estat elaborat per l’alumna Mercè Cassanyes. Es tracta d'una proposta que destaca per la seva capacitat de síntesi i la bona solució visual dels elements implicats en el disseny.
El Museu d’Art i el Museu d’Història de Sabadell estrenen imatge gràfica
Societat
El projecte ésfruit de la col∙laboració entre els museus municipalsi l’ESDi
ARA A PORTADA
-
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell prorrogarà el contracte de neteja viària i recollida de residus Redacció
-
Política Unes 150 persones es manifesten a Sabadell per reclamar l’aplicació de l’amnistia als CDR Redacció
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
Publicat el
26 de maig de 2016 a
les 18:00
Et pot interessar
-
Societat
Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
