GALERIA DE FOTOS L'OSV posa música a «Psicosi»

- Escena de 'Psicosi' | Juanma Peláez -
- |
Ara a portada
Publicat el 01 de novembre de 2015 a les 10:33
Actualitzat el 01 de novembre de 2015 a les 10:35
L'Orquestra Simfònica del Vallès (OSV) ens proposa endinsar-nos en el terrorífic Motel Bates, així si, asseguts en una còmode butaca. Ho fa amb la projecció del clàssic d'Alfred Hitchcock Psicosi (Psycho), amb música en directa a càrrec dels músics vallesans.
Sota el títol Psycho Live, els sabadellencs posaran música en escenes tan recordades com la de la dutxa o el descobriment de qui hi ha darrera de tota la trama. La cita es celebra la nit de Tots Sants, és a dir, el 31 d'octubre, a les 21.00 hores a l'Auditori del Fòrum de Barcelona.
La proposta s'emmarca en el projecte Simfònica Film Live, i que passa per dur a diferents teatres i auditoris del país propostes cinematogràfiques amb la música en directe. El projecte es materialitza amb l'aliança de la consultora i distribuïdora britànica Reel Solutions i l'exhibidora Phenomena Experience.