La rua de Carnestoltes recorrerà aquesta tarda els carrers de Sabadell

La cita d'enguany compta amb més de 1.600 participants i una vintena de carrosses i comparses | Sortirà a les 17.00 hores del carrer Francesc Layret

Publicat el 26 de febrer de 2017 a les 10:00
Aquest cap de setmana el rei Carnestoltes omple els carrers i places de Sabadell de festa, música i sobretot disfresses. La celebració d'enguany torna a incloure un ampli ventall d'activitats per grans i petits a banda de la tradicional rua que tindrà lloc aquesta tarda i comptarà amb la participació de més de 1.600 persones, i una vintena de comparses i carrosses. 

Aquest matí, a les 11.30 hores, la plaça Doctor Robert comptarà amb un taller de ball amb actuacions de l'Esbart Dansaire de Sabadell i el Ball de Gitanes de Castellar, així com amb música de carrer del grup La Curranda.

A la tarda arribarà el moment de lluir-se, la rua de Carnaval, que mantindrà el mateix recorregut que anys anteriors. Així, partirà a les 17.00 hores del carrer Francesc Layret, seguint per la carretera de Prats, la plaça de la Creu Alta, l'avinguda Onze de Setembre, la Via Massagué, el passeig Manresa, el passeig de la Plaça Major, la plaça Doctor Robert i la Rambla, fins arribar a la Gran Via.

A les 19:00 hores es farà el ball de fi de festa a la plaça Doctor Robert, amb el grup Xarrupa que Vessa, i a les 20.30 hores l'entrega de premis de la rua, que enguany s'han ampliat. A les 21.00 hores, al Racó del Campanar, es farà la crema del Rei Carnestoltes amb la baixada dels angelets del campanar de Sant Fèlix. A la vegada, es celebrarà l'arribada de la Vella Quaresma.