LaSala Teatre ha tancat la temporada 2020-2021, una de les "més atípiques", tal com ha reconegut, amb 5.320 espectadors. Una xifra que ha satisfet els responsables i això cal sumar-hi els 776 alumnes que també han gaudit del espectacles amb els tallers a les aules.
La directora de LaSala i del Festival El Més Petit, Eulàlia Ribera, ha remarcat que "els nens i nenes no perdessin el contacte amb les arts durant la pandèmia" i ha agraït "la complicitat" dels centres escolars, així com del públic que "ha omplert les sales".
La clau d'haver atret aquestes més de 5.000 persones ha estat per la innovació en les funcions com ara, la plataforma Petit als Núvols, creada en el marc del Festival El Més Petit que ha permès al certamen tenir la categoria internacional, malgrat les dificultats amb les limitacions per la pandèmia.
També hi ha influït el trasllat dels espectacles a les escoles de Sabadell, mitjançant la creació de continguts artístics i de l'organització de tallers. L'equipament cultural va dissenyar una temporada "a la carta" per afrontar els efectes de la Covid-19.
LaSala Teatre rep més de 5.000 espectadors en «la temporada més atípica»
Cultura
L'oferta en línia, la innovació i els tallers a les escoles, la clau
ARA A PORTADA
-
-
-
Societat Més busos interurbans i dues noves rutes: consulta les tretze línies reforçades aquest setembre Neus Climent / Agències
-
Cultura Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán Antonio Ramos Llauradó
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell posa en marxa una nova campanya de ciutat amb la lletra «S» com a símbol Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
19 de juny de 2021 a
les 14:00
Et pot interessar
-
Cultura
Un col·lectiu rescata l'ànima dels comerços històrics de Sabadell rètol a rètol
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
