Aquest mes de març, el Teatre Sant Vicenç estarà dedicat al suspens i és que s’alçarà el teló per representar La corda maleïda, una adaptació de la pel·lícula La Soga, que dirigeix el mestre d’aquesta disciplina, Alfred Hitchcock. Però no només hi haurà intriga, també tensió sobre l’escenari de l’equipament de La Creu Alta.
L’obra teatral reflexiona sobre els límits als qual pot arribar l’ésser humà, molt encertada en aquests dies amb l’esclat de la guerra a Ucraïna, per la invasió de Rússia. Una proposta que neix arran de l’assassinat que cometen dos universitaris, Bernat i Felip, en el marc d’una festa, que ells mateixos han organitzat.
En aquesta cita, hi ha un expert criminòleg, Robert, que intentarà esbrinar el o els responsables del crim, sota la premissa que no existeix cap de perfecte i sempre hi ha una esquerda. Amb el pas dels minuts, el nerviosisme es van impregnant en l’ambient, i especialment dels dos implicats.
El film de Hitchcock és, de fet, una adaptació de la novel·la La Corda (The Rope, en anglès) de l’escriptor Patrick Hamilton, que va publicar el 1929 i pràcticament 20 anys més tard es va dur a la gran pantalla. La representació es durà a terme al Teatre Sant Vicenç tots els dissabtes -a partir de les 22 hores- i diumenges -a partir de les 18 hores- del mes de març.
Un tast del suspens d'Alfred Hitchcock es passeja per l'escenari del Teatre Sant Vicenç
Cultura
L’obra s’instal·la a la cartellera tots els caps de setmana del mes de març
ARA A PORTADA
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
-
Successos Desarticulen a Sabadell una organització que facilitava l'entrada irregular de migrants dominicans a Europa ACN
-
Successos Una conductora beguda atropella dos voluntaris de Protecció Civil a Palau-solità i Plegamans Marc Orts
-
Política El ple de Sabadell votarà reprovar el regidor de Vox que va simular un tret al clatell Gerard Mira
-
Política Un regidor de Vox a Sabadell fa veure que dispara «un tret a la nuca» a una membre dels Comuns Gerard Mira
- Juanma Peláez
- Fotoperiodista
Publicat el
06 de març de 2022 a
les 10:31
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Manuel Dueso, actor, dramaturg i poeta, als 73 anys
-
Cultura
Sabadell alça el teló de la seva Festa Major amb el pregó del Gran Germán
-
Cultura
Un col·lectiu rescata l'ànima dels comerços històrics de Sabadell rètol a rètol
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
