ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
29 de novembre de 2015 a
les 21:00
El Quartet Mèlt ha estat el vencedor de la tercera edició del programa Oh Happy Day, que s’ha emès aquest dissabte al vespre. Els cantants de Sabadell s’han imposat així a les corals finalistes Jarks i Giovinetto, en un últim programa de la temporada que ha comptat amb la participació de la resta de cors que hi han participat aquest any.
“Estem eufòrics i emocionats, no tenim paraules per expressar el nostre agraïment”, assenyala el quartet a través de la seva pàgina oficial a Facebook. En segona posició va quedar el cor Giovinetto, mentre que el tercer va ser per a Jarks.
Et pot interessar
-
Cultura
Mor Anna Fité, periodista, escriptora i guionista de programes infantils com «Los Lunnis» i «Barri Sèsam»
-
Cultura
Les restes d’un castell medieval que s’oculten dins una antiga masia en ruïnes
-
Cultura
Festes Majors de Sabadell 2025: tota la programació popular i tradicional
-
Cultura
La Festa Major de Sabadell serà inclusiva i accessible
-
Cultura
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major
-
Cultura
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques
