El PSC de Sabadell assegura que el Quart Cinturó aportarà beneficis a Sabadell, així com a la resta de al comarca i del país. Consideren que l’anunci que la ministra de Foment, Ana Pastor, va fer aquest dijous assegurant que en les properes setmanes es licitarà l’estudi informatiu entre Terrassa i Granollers passant per Sabadell.
“És un projecte que hauria d’estar executat, no és qüestió d’urbanisme sinó de competitivitat del territori, és una eina fonamental per garantir i fomentar la competitivitat del territori”, assegura el portaveu del PSC a l’Ajuntament, Josep Ayuso. En aquest sentit, espera que la licitació es pugui fer quan abans millor, i lamenta l’actitud de bloqueig que ha presentat el govern de Sabadell.
“Estem decebuts per la manca de responsabilitat del govern de la ciutat, manifestant-se en contra d’un projecte beneficiós per a la ciutat, per a la comarca i per al país”, afegeix Ayuso.
ARA A PORTADA
-
«L’essència del Museu d’Història de Sabadell» i «La Revista Can Oriach», les dues exposicions que el MHS presenta per Festa Major Redacció
-
El Museu d’Art de Sabadell celebra la Festa Major amb dues exposicions sobre dues artistes sabadellenques Redacció
-
Catalunya afronta la segona onada de calor: quan i on s'assoliran temperatures extremes? Arnau Urgell i Vidal
-
El pregó de Marta Pontnou i Laura Fa i els Brodas Bros donaran el tret de sortida a la Festa Major de Sabadell 2025 Redacció
-
Sabadell recuperarà els espectacles d'aigua, llum i música a les fonts del Passeig tota la Festa Major Redacció
Publicat el 19 de febrer de 2016 a les 13:00
Actualitzat el 19 de febrer de 2016 a les 13:02
Et pot interessar
-
Societat Més de 400 escoles públiques de la ciutat tindran ventiladors pel pròxim curs
-
Societat Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Piscines municipals de Sabadell: preus i horaris de 2025
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure