La Confederació de la Indústria Tèxtil (TEXFOR), amb seu a Sabadell, ha creat un web de formació TIC i màrqueting d’exportació en cinc idiomes –anglès, castellà, francès, grec i romanès-. Ho ha fet juntament amb un cinc socis de la Unió Europea.
Ho ha fet en el marc del projecte europeu, Extra Skills. El portal virtual permet millorar el coneixement sobre exportacions i temes de màrqueting enfocats a la indústria tèxtil i de confecció.
La iniciativa europea, que porta per títol Desenvolupament de noves habilitats per a l'exportació i especialització de la indústria de la moda a Europa, va néixer l’octubre de 2015 i ha acabat recentment. En aquests 30 mesos de feina en diferents àmbits ha permès desenvolupar un innovador contingut de formació en aquesta plataforma web, que és d’accés lliure i gratuïta.
El sector tèxtil crea un web de formació i exportació
Ho ha fet amb cinc socis de la Unió Europea
ARA A PORTADA
-
-
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025 Redacció
-
El BBVA promet als accionistes una rendibilitat superior a la del Banc Sabadell perquè acceptin l'opa Marc Orts i Cussó
-
Aprovat el projecte de remodelació de l’aparcament de sorra de l’Eix Macià que tindrà 248 places Redacció
-
Publicat el 30 d’abril de 2018 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament incrementarà un milió d'euros més el pressupost per a les escoles bressol municipals
-
Societat Comencen les obres de la primera residència pública de Sabadell
-
Societat Sabadell és la ciutat preferida de la població catalana per viure
-
Societat Així serà la Festa Major de Sabadell 2025
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu