[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=p1BXSyjvcjs[/youtube]
Uns cinquanta seguidors del Centre d'Esports Sabadell s'han concentrat aquesta tarda davant l'Ajuntament de Sabadell per reclamar el suport dels grups municipals al club amb l'objectiu de garantir la seva viabilitat. La reunió s'ha fet a la plaça Sant Roc, mentre al consistori s'hi debatia una moció presentada pels grups de l'oposició per ajudar en el que fos possible el club arlequinat.
VÃDEO Concentració arlequinada davant l'Ajuntament de Sabadell
Uns cinquanta seguidors han fet pinya mentre el ple debatia el suport al Centre d'Esports Sabadell
ARA A PORTADA
-
La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
-
Polèmica en la celebració de l'ascens del Sabadell: el porter Diego Fuoli incita l'afició a insultar Pedro Sánchez Redacció
-
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle» Redacció
-
-
Publicat el
26 de maig de 2016 a
les 20:11
Et pot interessar
-
Esports
El Sabadell aconsegueix un ascens històric i torna a Segona Divisió
-
Esports
Mor Josep Duran, exnedador olímpic del CN Sabadell
-
Esports
El programa esportiu de la Festa Major de Sabadell 2025
-
Esports
Sabadell acollirà el Campionat d’Espanya d’Escacs per Equips de Clubs de Segona Divisió 2025
-
Esports
Les millors imatges de la rua del CE Sabadell
-
Esports
El CE Sabadell torna a Primera Federació després d'un partit a Múrcia
