La parada dels taxis de República es muda al Passeig

El canvi respon a la necessitat d'oferir enllaç amb els FGC

Publicat el 23 d’octubre de 2016 a les 09:00
Els taxis de Sabadell han deixat el carrer de la República. Des d'aquesta setmana, la parada que hi havia just a la porta de Sabadell Rambla s'ha mudat al Passeig de la Plaça Major, just davant de l'església de l'Immaculat Cor de Maria. El canvi, que ja us va avançar NacióSabadell, es deu a la necessitat d'oferir una opció d'enllaç als usuaris dels Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) que arriben a la ciutat a la parada de Sabadell Plaça Major.

El president de Ràdio Taxi Sabadell, Josep Casafont, va apuntar que es tractava d'una necessitat lògica després del canvi d'ubicació de l'estació del centre. Per aquest motiu, el punt de sortida dels taxis es resitua al centre de la ciutat, just darrera de l'Ajuntament i a escassos metres de la parada dels FGC i del bus urbà.

El canvi del lloc de la parada dels taxis és una estocada més al carrer de la República. Com va analitzar NacióSabadell, el carrer pateix una davallada que s'ha traduït en el tancament de diversos comerços, al qual s'hi suma el canvi d'emplaçament de l'estació dels FGC. Ara, amb la marxa dels taxis, el carrer queda una mica més buit, tot i que s'espera que l'activitat comercial dels establiments que queden es mantingui intacta.