En el marc de la campanya de Nadal 2017, l’Escola Superior de Disseny ESDi i la Fundació Finestrelles es donen la mà organitzant un taller col·laboratiu pel proper dia 14 de desembre a les instal·lacions de l’ESDi Sabadell. L’objectiu de la trobada és aprendre de manera compartida i demostrar que la integració de les persones amb discapacitat intel·lectual és possible i, a més, suma.
La col·laboració es materialitzarà en un taller en el qual alumnes de l’ESDi i professors de l’àrea de moda de la institució guiaran i treballaran conjuntament amb una desena de membres de la Fundació Finestrelles en el disseny i estampació de 8 Tote bags. Cada producte serà únic, doncs serà treballat per diferents alumnes i amb tècniques diverses i permetrà als assistents treballar valors com l’autonomia, la presa de decisions, el treball en equip i la creativitat.
El taller girarà entorn a dos leitmotivs clars, identitaris dels valors de la Fundació, i que evidencien la motivació d’ambdues institucions per organitzar l’esdeveniment i transferir coneixement. La jornada, que engegarà el dia 14 a les 11.00h del matí, compta amb el patrocini de la Societat de Prevenció de Riscos Laborals Prevint, que ha volgut sumar-se a la causa.
L'ESDi i la Fundació Finestrelles s'alien per Nadal en un taller integrador
Sota el lema “La diferència Suma” una desena de membres de la Fundació visitarà l'escola per fer un taller conjunt amb alumnes de Disseny
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de desembre de 2017 a les 18:00
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament de Sabadell invertirà prop de 3 milions en la millora dels carrers
-
Societat Pas endavant per construir el nou aparcament del passeig de Can Feu
-
Societat Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès