El mercat de Campoamor no s'enderrocarà. Com a mínim, per ara, no serà el 30 de març de 2020 com estava previst. Així ho ha decidit el ple del mes de gener, celebrat aquest dimarts, que ha aprovat per unanimitat la proposta portada al plenari de la mà de l'Associació del Poble del Sud de Sabadell. Es crearà una taula de treball -amb l'entitat proposant, del Districte 6, formacions polítiques i organitzacions juvenils- perquè determini quin projecte s'ha de dur a terme, en un termini de 21 dies.
El membre de l'entitat, Ramon Giménez, ha justificat la presentació de la moció pel suport o reposta que hi ha hagut arran de conèixer de la seva desaparició i perquè "el barri vol comerç" i, ha afegit, "hi ha paradistes, hi ha gent interessada per posar parada". Giménez ha rebut el suport i l'agraïment de gairebé totes les formacions polítiques per la seva insistència en la reivindicació.
La portaveu de Junts per Sabadell (JxS), Lourdes Ciuró, ha estat clara: "No volem que es tanqui" i ha manifestat que "totes els mercats necessiten rehabilitació". Tot i que no ha volgut concretar sobre el projecte del govern municipal en aquest equipament, ha garantit que "volem comerç de proximitat".
[noticia]27809[/noticia]
[noticia]27978[/noticia]
Manca de projecte
El portaveu de Cs, Adrián Hernández, ha carregat contra l'equip municipal perquè la moció ha estat "útil" per demostrar que "no hi hvia un projecte definit". "El rei està i estava despullat, no hi havia projecte", ha tirat d'ironia el de la formació taronja.
Una línia crítica que també han fet servir els portaveus d'ERC i la Crida, Gabriel Fernàndez i Nani Valero, respectivament. Valero ha preguntat que "se n'ha fet dels diners o què en farà?", en referència el més de milió d'euros vinguts d'Europa i també ha indicat, "i els projectes que s'havien licitat?". El primer tinent d'alcaldessa, Pol Gibert, ha defensat el que hi havia pensat per al barri, "aportava vida, dinamització" i, a més, ha continuat, faria que es volgués "invertir al barri".
L'alcaldessa, Marta Farrés, ha afirmat que els últims quatre anys han estat "de bones voluntats i no d'accions", després que tant els regidors d'ERC i la Crida, Juli Fernàndez i Maties Serracant, respectivament, repliquessin a Gibert "per al·lusions" que "no s'havien reunit amb els barris del sud".
[noticia]28004[/noticia]
Segona oportunitat per al mercat de Campoamor
El ple dona suport majoritari a la proposta de l'entitat Associació del Poble del Sud de Sabadell
ARA A PORTADA
-
-
L'Ajuntament de Sabadell garanteix contundència amb els ocupes i amb els radicals que provoquen aldarulls Redacció
-
-
L’incendi de la Segarra dispara les alarmes: «Si no plou, la situació serà crítica als boscos» Àlvar Llobet i Sotelo | Arnau Urgell i Vidal
-
Els veïns de Sabadell es planten contra els ocupants d'un local després de setmanes d'incidents Redacció

- Albert Hernàndez
- Exredactor de NacióSabadell
Publicat el 07 de gener de 2020 a les 17:43
Actualitzat el 08 de gener de 2020 a les 06:31
Et pot interessar
-
Societat Així serà l'Eix Macià de Sabadell: renovació del carril bici i més seguretat
-
Societat Sabadell transformarà el Parc d’Odessa amb més verd i equipaments
-
Societat Condemnat per abusar i prostituir la seva cosina menor a Barberà del Vallès
-
Societat Condemnen dos acusats del «cas Mercuri» per irregularitats en unes obres particulars a Sabadell
-
Societat La UAB aprova una declaració per reforçar la seva oposició a la situació a Palestina
-
Societat Badia del Vallès encara la retirada de l'amiant sense un calendari clar i amb dubtes per part del veïnat