El portaveu del grup municipal del PSC a Sabadell, Josep Ayuso, acusa el govern local d’haver dut a terme acomiadaments improcedents amb Aura Costa i Manolo Garrido, presentadors dels magazines de matí i de tarda de Ràdio Sabadell fins aquesta darrera temporada. Asseguren que l’executiu ha polititzat l’emissora amb aquesta decisió.
“Denunciem l’acomiadament improcedent de dos professionals de Ràdio Sabadell, dos treballadors que durant anys han demostrat la seva vàlua i professionalitat a la ràdio i a la resta de la societat i s’han implicat de manera directa en la vida social i associativa de Sabadell”, assenyala Ayuso, que afegeix que el govern local margina, així, dos professionals per motius polítics.
“Un govern que es diu d’esquerres no pot acomiadar improcedentment a dos treballadors, no es la primera vegada, ja que el govern també va provocar l’acomiadament d’onze treballadors de la grua en el seu procés de municipalització," afegeix.
Ayuso se suma a les crítiques que el líder local del PP, Esteban Gesa, va fer en aquest mateix sentit, acusant l’executiu que lidera el republicà Juli Fernàndez d’haver utilitzat políticament l’emissora.
Ayuso assegura que s'han fet acomiadaments improcedents a Ràdio Sabadell
Societat
Es tracta d’Aura Costa i Manolo Garrido, presentadors fins aquesta última temporada dels magazins de matí i tarda | Acusen el govern de polititzar l’emissora
ARA A PORTADA
-
-
Acció Pesta porcina: Mossos i Guàrdia Civil tornen a escorcollar el laboratori de l'IRTA-CReSA Arnau Urgell i Vidal
-
-
Societat Un camió cisterna tanca el pas a una grua després d'una picabaralla a la C-58, a Sabadell Redacció
-
Esports La FAV denuncia el porter del Sabadell Diego Fuoli per un «delicte d'odi» en la celebració de l'ascens Redacció
Publicat el
17 de juliol de 2016 a
les 15:15
Actualitzat el
17 de juliol de 2016 a les
15:22
Et pot interessar
-
Societat
Joan Jubany, sobre l'assassinat de la seva germana: «Qui ho va fer, que ens ho expliqui i ens deixi tancar el cercle»
-
Societat
Controlat el foc de Santa Perpètua que ha cremat 20.000 metres quadrats de la nau d'Honda
-
Societat
La jutgessa denega a Laiglesia la petició de més dies per presentar l'escrit de defensa
-
Societat
Un magistrat del Suprem i un del Constitucional, pregoners de la Festa Major de Badia
-
Societat La defensa de Laiglesia demana «més temps» per respondre a les acusacions pel cas Jubany
-
Societat
Per què quatre helicòpters militars han sobrevolat Sabadell i Terrassa?
