Aquest divendres a la tarda s'ha declarat un incendi a la zona dels horts de Can Llong de Sabadell. La mateixa zona on aquest matí els Mossos d'Esquadra han intervingut en una baralla que s'ha saldat amb cinc detinguts.
Tot i que a hores d'ara no es té constància de la relació que podria tenir l'esbroncada del matí amb les flames de la tarda, fonts policials han expressat a NacióSabadell que aquest matí la filla del propietari d'una caseta ocupada, juntament amb diversos amics, haurien anat a la zona a fer fora les persones hi havia.
La situació ha acabat amb una baralla en la qual hi ha hagut diverses persones ocupants ferides i els Mossos d'Esquadra han detingut al grup que havia intentat desallotjar-los. En total, quatre nois i una noia per un delicte de lesions i per entrada a habitatge aliè.
De fet, segons ha pogut saber aquest mitjà, alguns dels ferits se'ls ha pogut veure aquesta mateixa tarda als voltants dels horts que han cremat i on hi ha diverses barraques, sofas o piscines inflables.
[noticia]37341[/noticia]
Detenen cinc persones als horts de Can Llong, hores abans que s'incendiïn
Diversos ocupants haurien resultat ferits a conseqüència de la baralla amb la filla i els amics del propietari d'una caseta
ARA A PORTADA

- Anna Mira Perich
- Coordinadora dels mitjans locals de Nació
Publicat el 15 de juliol de 2022 a les 18:16
Actualitzat el 19 de juliol de 2022 a les 10:53
Et pot interessar
-
Societat Estudiants de la UAB acampen per demanar que la universitat trenqui els vincles amb Israel
-
Societat Les deficiències de construcció només afecten l'edifici sinistrat: tot el que sabem de Via Sabadell
-
Societat Cinc persones hospitalitzades arran d'un incendi a un tercer pis del carrer de Prullans de Sabadell
-
Societat Els comerços de Via Sabadell es mantenen tancats l'endemà del despreniment mortal
-
Societat Polèmica a Sabadell per un taller d'iniciació al sadomasoquime
-
Societat Arriba l’Aplec de Castellar Vell amb un concurs d'arrossaires i un extens programa d'activitats