
Un autobús intentant creuar el Passeig de la Plaça Major. Foto: Albert Segura
Els vianants que aquest matí han decidit passar el dissabte de Festa Major al passeig de la Plaça Major i el passeig Manresa s'han trobat amb què havien de compartir espai amb els autobusos, que han circulat fins les 15.00 hores, tal i com s'havia previst. Diversos vianants han expressat la seva sorpresa i el seu malestar pel fet que els busos hi seguissin circulant, tot i que s'havien organitzat activitats adreçades sobretot a la canalla.
Els autobusos han passat, però a un pas de tortuga i en algunes ocasions gràcies a les indicacions dels agents de la Policia Municipal que hi havia al passeig. I és que no ha estat fàcil passar per una zona on els vianants han envaït el carrer per participar en activitats com la iniciació a l'esgrima infantil, la mostra de les escoles de dansa o el taller de maquillatge infantil. El pas dels autobusos, engalanats per Festa Major amb les tradicionals banderes de la ciutat a la part frontal, però, no s'ha aturat.
Els vianants han observat sorpresos com havien d'aturar-se per deixar passar els busos, que per altra banda s'havien d'aturar constantment per la presència de persones a la zona habitualment reservada al pas de vehicles.Els busos han deixat de circular a les 15.00 hores, tal i com s'havia previst, coincidint amb el tall que es fa des de la plaça Marcet fins el carrer Duran i Sors.