Nou servei de recerca de feina per a joves a Sabadell

Publicat el 30 de març de 2016 a les 12:30
El Vapor Llonch ofereix un nou servei de recerca de feina per a joves menors de 30 anys en atur. Es tracta l'Espai de Recerca de Feina de Garantia Juvenil, una iniciativa europea d'ocupació que està subvencionada pel Servei d'Ocupació de Catalunya (SOC) i el Fons Social Europeu que a Sabadell coordina l'Ajuntament. 

D'aquesta manera, s'amplia el servei de recerca de feina ja existent amb un d'específic per a joves, que està en funcionament en horari de tardes. Aquesta nova eina ofereix un servei personalitzat i intensiu per promure la recerca de feina organitzada i sistematica per a la incorporació al mercat laboral. Durant vuit sessions es posa en contacte els usuaris amb ofertes de feina adients al seu objectiu professional. 

 Per participar cal estar inscrit a la Oficina de Treball com a jove demandant d'ocupació, tenir uns mínims coneixemnts informàtics, disponibilitat horària de tarda i complir amb els requisits del sistema de garantia juvenil. Des de la mateixa Oficina de Treball es pot sol∙licitar entrar a l'Espai de Recerca de Feina de Garantia Juvenil.