Una persona atesa en l'incendi d'una nau abandonada al centre de Sabadell

El foc es concentra en la nau annexa del carrer Portugal

Publicat el 20 de desembre de 2021 a les 11:43
Actualitzat el 20 de desembre de 2021 a les 11:55
Una persona va ser atesa, per inhalació de fum -de caràcter lleu- aquest diumenge a la nit, després que es declarés un incendi en una nau abandonada, situada al carrer Portugal, 115, al centre de Sabadell. Curiosament, no es trobava on es va localitzar el foc sinó en l'espai annex, és a dir, en el número 113, tal com han detallat fonts municipals. 
 

Un dels bombers a l'interior de la nau Foto: Juanma Peláez


Segons han informat els Bombers, que van rebre l'advertència a les 20.45 hores, es van activar perquè, d'acord amb l'avís, sortia fum d'una de les finestres. Les flames es van localitzar en la segona planta de la nau.
 

El foc que es veia des de la finestra Foto: Juanma Peláez

Diversos bombers accedint a l'interior Foto: Juanma Peláez


Els efectius desplaçats van sufocar les flames en 20 minuts, quan van donar per extingit l'incendi. Aleshores, van fer una inspecció de l'interior de l'immoble, però no van trobar ningú. Fins al lloc es van desplaçar set dotacions dels Bombers, a més de la Policia Municipal de Sabadell i del Servei d'Emergències Mèdiques (SEM). 
 

L'actuació dels Bombers per accedir a l'interior de l'immoble Foto: Juanma Peláez