La llevantada no afluixa. El fort temporal de pluja, neu, vent i mar continua actiu i l'episodi s'allargarà fins almenys el dimecres. Al Principat s’han activat els plans NeuCat i VentCat. A Sant Cugat el temporal Gloria ja ha causat diversos estralls per arbres caiguts a la ciutat i l'ajuntament alerta que la situació de perill segueix per aquest dimarts 21 de gener. A més a més el barri de Sol i Aire continua sense llum per una avaria encara no solucionada tot i que els operaris d'Endesa estan en el terreny. Dues patrulles de Policia Local han cobert el barri aquesta nit.
[noticia]655[/noticia]
L'Espai Pere Grau de Les Planes s'ha tancat per la caiguda d'una planxa metàl·lica de la coberta a causa del vent. La brigada municipal ha delimitat la zona i queda prohibit l'accés a les pistes poliesportives fins a nou avís.
ATENCIÓ⚠️
— Aj. Sant Cugat (@ajsantcugat) January 21, 2020
Tancat l'Espai Pere Grau de #LesPlanes per la caiguda d’una planxa metàl·lica de la coberta a causa del VENT. La brigada municipal ha delimitat la zona. No es permet l’accés a les pistes poliesportives fins a nou avís pic.twitter.com/ezywoixH1N
L'escola Ciutat d'Alba suspèn les classes d'aquesta tarda a causa d'una avaria en el sistema de calefacció del centre. Segons informa l'Ajuntament, el departament d'Educació ja ha avisat les famílies. El centre educatiu mantindrà els serveis de menjador i acollides per a l'alumnat que no pugui ser recollit fins a la tarda.
[noticia]626[/noticia]L’@eciutatdalba suspèn les classes d’aquesta tarda per una avaria en la calefacció del centre. El departament d’Educació ja ha avisat les famílies. Es mantindran els serveis de menjador i acollides per a l’alumnat que no pugui ser recollit fins a la tarda@AmpaCdAlba @pgorina1 pic.twitter.com/hnVbzN5qg6
— Aj. Sant Cugat (@ajsantcugat) January 21, 2020
L'Ajuntament santcugatenc ha anul·lat per aquest dimarts les activitats municipals a l'aire lliure i recomana no fer activitat a l'exterior, també es mantindran tancats els parcs de la ciutat. A les 10 h es reunirà el Comitè d'Emergència Municipal per avaluar la situació.
Entre les 17 i les 6 h, la Policia Local ha registrat més d'una trentena d'incidències. A primera hora del matí s'han notificat diversos arbres caiguts al carrer de Garrotxa de Can Barata i al passeig Sant Feliu. A Valldoreix avui de moment, s'ha registrat una incidència al carrer Canari que s'ha hagut de tallar perquè el vent ha arrencat un arbre d'una finca privada.
La borrasca #glòria⛈