Tres grups de l'escola La Farga de Sant Cugat han quedat confinats, després de detectar-hi tres casos positius de coronavirus. En concret es tractarien de dos grups de quart de primària i un de quart de la ESO; dos dels quals, són germans.
En declaracions a NacióSantCugat, el director de l'escola, Miquel Riera, explica que els menors contagiats van assistir dilluns a classe sense presentar símptomes i que dimarts mateix ja no van venir. Una exposició "mínima", assegura Riera, que es mostra esperançat en què no es donin més casos d'infecció.
Després de comunicar-ho, el CAP ha determinat el confinament dels grups, als components dels quals es faran proves PCR aquest divendres. En total queden afectats 72 alumnes i 6 membres de l'equip docent del centre. Aquells que donin negatiu en la prova de diagnòstic hauran de passar una quarantena de 14 dies abans de tornar a l'escola.
Tres grups d'una escola de Sant Cugat, aïllats per positius de coronavirus
Els tres casos s'han donat a l'escola La Farga, situada a Mira-sol
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2020 a les 19:04
Actualitzat el 18 de setembre de 2020 a les 10:50
Et pot interessar
-
Societat Sant Cugat celebra el final de curs escolar amb una festa
-
Societat Reconeixement als èxits esportius de Sant Cugat
-
Societat Sant Cugat projecta més de 110 habitatges de protecció oficial per a joves
-
Societat Sant Cugat celebra el Dia Mundial dels Mercats amb un ampli programa d’activitats
-
Societat Sant Cugat tindrà un nou centre socioeducatiu a Volpelleres
-
Societat Canvis i novetats en els ajuts per a l'habitatge a Sant Cugat