En el marc dels treballs d'estudi per trobar una solució al conflicte del CAP Raval Nord, la plataforma +MACBA+Cultura, integrada per representants del museu i del món cultural, vol reunir-se amb l'alcaldessa Ada Colau per fer-li arribar un manifest en favor de destinar al Capella de la Misericòrdia a l'ampliació del MACBA. El manifest, que compta amb 4.200 signants, també demana un CAP renovat "d'acord amb les necessitats dels veïns i els professionals de la salut".
Els portaveus de la plataforma, Joan Anton Margall i Ignasi Aballí, expliquen que amb aquest gest, pretenen crear un clima de diàleg que permeti arribar a "una solució integradora". Així, han assegurat què en el context actual és necessari establir "una sèrie de requisits necessaris i fonamentals per tal d'avaluar les propostes del projecte arquitectònic, pressupost econòmic, compromís de finançament i seguretat jurídica dels terrenys".
Tot i que al passat ple, els BCNenComú va votar a favor de revocar la cessió de la capella al MACBA, es tractava d'una decisió no vinculant. Així doncs, a efectes pràctics, el futur de la capella està en suspens i s'està contemplant la idea de construir un nou edifici a la mateixa zona que serveixi per acollir el nou CAP.
+MACBA+Cultura reclama a Colau destinar la Capella de la Misericòrdia a l'ampliació del museu
La plataforma cultural vol reunir-se amb l'alcaldessa per entregar-li un manifest, on també demana que es doti als veïns del barri d'un CAP renovat i en condicions
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de març de 2019 a les 16:00
Et pot interessar
-
Societat
Avís de perill alt per pluges intenses a 14 comarques aquest cap de setmana
-
Societat
Què fer aquest cap de setmana a Barcelona i Catalunya: 20 i 21 de desembre
-
Societat
Barcelona autoritza un botellot a l'«Upper Diagonal» el dia de Nadal
-
Societat
El Meteocat activa l'avís de perill a 19 comarques per pluja fins diumenge
-
Societat
Més de 400 bombers voluntaris porten la Generalitat als jutjats per reclamar drets laborals
-
Societat
Els desallotjats acampats davant del B9 de Badalona maregen la policia per evitar el desallotjament
