Els Mossos han desarticulat una banda que es dedicava a falsificar adhesius de la ITV. En concret, hi ha 47 detinguts i 78 persones imputades i s'han intervingut més de 500 adhesius.
El grup tenia la complicitat de tallers, que oferien la possibilitat de passar la inspecció a canvi de 200 euros per client. La majoria dels conductors estafats tenien cotxes vells o amb dificultats per passar la inspecció
La policia demana als ciutadans que hagin passat la ITV el 2012 o 2013 sense portar-hi personalment el seu vehicle que comprovin si darrere de l'adhesiu hi ha alguna d'aquestes quatre xifres: 12104327, 12774819, 13102135 o 12266380. Si és així, insten a denunciar-ho a una comissaria dels Mossos.
47 detinguts per falsificar adhesius de la ITV
Estaven conxorxats amb tallers, que oferien passar la prova a canvi de 200 euros
Ara a portada
-
-
Política L'Ajuntament de Barcelona dotarà les biblioteques amb 10.000 llibres en català a petició d'ERC Ona Sindreu Cladera
-
Política Una absència sonada: per què Sánchez no serà al funeral del papa Francesc? Tania Tapia Díaz
-
Política Espanya ha donat 46 contractes a indústries militars israelianes en plena guerra a Gaza Redacció
-
Política L'escriptora Margarida Aritzeta presenta una petició d'indult total per a Laura Borràs Redacció
Publicat el 25 de juliol de 2013 a les 07:19
Et pot interessar
-
Societat El Madrid intensifica les pressions contra l'arbitratge un dia abans de la final de la Copa
-
Societat Tallada la ronda del Mig per una persona enfilada als panells informatius
-
Societat Més obres al Barça: l'Ajuntament dona llum verda a la reforma de la Masia
-
Societat Canvi de temps: alerta per pluges, tempestes i calamarsa en 17 comarques