Catorze persones han estat assassinades a Catalunya des de l'inici de l'any

Tres persones han mort en menys de 48 hores aquest cap de setmana

Publicat el 25 d’abril de 2016 a les 08:53
Catorze persones, deu homes i quatre dones, han mort a Catalunya aquest 2016, des que va començar l'any. En el 43% dels casos, segons els Mossos d'Esquadra, hi havia una relació entre l'agressor i la víctima, ja sigui de parella, o de pagament continuat, com va ser el cas d'aquest darrer diumenge a Valls

En aquestes morts violentes, els agressors majoritàriament són homes, tot i que també s'han detingut tres dones. Per exemple, aquest cap de setmana a Barcelona, però també la detinguda el mes de març a Badalona  i el cas de la dona que va matar la seva filla de quatre anys a Sant Boi de Llobregat.

Aquest cap de setmana, a més, es registren tres de les catorze morts violentes a Catalunya, dues dissabte i una diumenge. La més recent és la de Valls, on una dona de 47 anys va ser assassinada, presumptament, per un home al carrer Muralla del Castell de Valls. L'agressor de 39 anys i veí d'aquesta localitat va acabar confessant els fets a la Policia Local, i va ser detingut per un delicte d'homicidi. 

Dissabte hi va haver dues morts violentes més, a Barcelona i Sabadell. En el primer cas, s'investiga el cas d'un home de 36 anys que va ser apunyalat, suposadament, per la seva parella al barri de Trinitat Vella de la capital catalana. Mentre que el segon, a Sabadell, els Mossos d'Esquadra van detenir un home de 53 anys per presumptament matar a ganivetades un altre home, suposadament la seva parella, al barri de Can Puiggener.