El mural independentista més gran de les comarques de Lleida que van construir els CDR fa un any i mig ha estat destruït aquest cap de setmana.
La gran estelada i el lema "Fem República" ha aparegut al terra després que ja fos atacada mesos enrere amb pintura. L'alcalde de Bellpuig (Urgell), localitat on està ubicat el gran cartell, ha assegurat que l'atac és de caire "feixista" i que es tornarà a refer.
De fet, diversos membres del Comitè de Defensa de la República (CDR) de Bellpuig ja van treballar l'any passat en la reconstrucció del cartell, que fa de 470 metres quadrats i que es pot veure des de la carretera A-2.
L'atac ha estat posat en coneixement dels Mossos d'Esquadra, que han iniciat una investigació per localitzar els autors d'aquest acte vandàlic.
Destrueixen el mural independentista més gran de Lleida
Societat
L'alcalde de Bellpuig assegura que es tornarà a aixecar
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de novembre de 2019 a
les 12:50
Et pot interessar
-
Societat
El forn marítim
-
Societat
Més turistes, menys país
-
Societat
9.000 euros per viatge: desarticulen dues organitzacions de tràfic de migrants de Ceuta
-
Societat
Detenen un home per una agressió amb arma blanca al Raval de Barcelona
-
Societat
Funcionaris de presons es concentren a Brians 2 per reclamar més seguretat
-
Societat
Quan una promoció d'habitatge públic es converteix en un cau de «desperfectes» en tan sols mig any
