Els Mossos d'Esquadra han detingut un lladre que robava almoines de les parròquies de Barcelona. L'arrestat, de 44 anys, ja ha estat enxampat cinc cops per robar en esglésies, quatre a l'Eixample i un a Ciutat Vella.
L'últim cas va ser pel passat 22 de gener quan, pels voltants de les onze de la nit, la policia va rebre l'avís d'un testimoni que informava d'un possible robatori a l'interior d'una parròquia situada a l'Eixample. Una patrulla es va desplaçar fins al lloc i va iniciar la recerca dels sospitós dins el recinte. El lladre s'amagava sota una taula de grans dimensions en la qual hi havia un Betlem. Portava a sobre uns guants, una navalla, un tornavís i una llanterna.
D'altra banda, el mossos van comprovar que l'arrestat va provocar diversos desperfectes a l'interior de l'església. El detingut, amb antecedents policials per fets similars, va passar a disposició judicial davant del Jutjat en funcions de guàrdia de Barcelona i va quedar en llibertat.
Detenen un lladre que robava almoines a parròquies de Barcelona
Ja l'havien enxampat cinc cops robant en esglésies de l'Eixample i Ciutat Vella
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2014 a les 08:46
Et pot interessar
-
Societat El temps del cap de setmana del 23 i 24 d'agost: pluges i núvols al territori
-
Societat Desenes de vaixells salparan de Barcelona cap a Gaza en la «major missió humanitària de la història»
-
Societat L'amo de la gelateria de Gràcia trenca el silenci: «Només vaig dir que estàvem a Espanya»
-
Societat L'atenció dels tràmits de la Generalitat obté gairebé la nota màxima, segons una macroenquesta
-
Societat Una cadena de botigues esportives molt popular entra en liquidació
-
Societat Una forta tempesta sobre el mar provoca el caos a l'aeroport del Prat