Els Mossos d'Esquadra han detingut un home de 36 anys per conducció temerària i sota els efectes de l'alcohol i de drogues, concretament de cocaïna, i xocar contra un vehicle policial a la C-31 a Cubelles (el Garraf), ha informat el cos aquest dimecres en un comunicat.
Els fets van ocórrer el dissabte 18 de novembre, quan una patrulla de trànsit va detectar, cap a les 4 de la matinada, un vehicle que circulava a gran velocitat per la C-31 i realitzava dues infraccions: creuar una línia contínua i circular contra direcció en l'accés al polígon de Les Salines.
El detingut, veí de Cubelles, va intentar escapar dels agents, que van iniciar una persecució circulant en paral·lel al seu turisme, però l'home va realitzar una maniobra contra el vehicle policial, que va resultar danyat.
En arribar a una rotonda en el punt quilomètric 146 de la via, a Cunit (Baix Penedès), va continuar la seva fugida però va acabar col·lisionant contra una furgoneta, que va sortir projectada a causa de l'impacte i va provocar danys en una paret d'un habitatge.
El cotxe de l'home també va resultar greument danyat, la qual cosa va obligar el conductor a sortir i va permetre que fos detingut pels agents.
La prova d'alcoholèmia va determinar una taxa de 0,97 mil·ligrams per litre, gairebé quatre vegades superior als 0,25 permesos, així que l'home va ser detingut i va passar aquest dilluns a la disposició del jutge, que va determinar la seva llibertat amb càrrecs.
Detingut per conduir drogat i xocar contra els Mossos al Garraf
La persecució de l'infractor va arribar al Baix Penedès
ARA A PORTADA
-
-
-
Sánchez es compromet a complir tots els acords amb Junts després de les amenaces de trencament Oriol March
-
Illa rebaixa la tensió amb Hisenda pel finançament i defensa Montero: «És un gran actiu» Bernat Surroca Albet
-
Elisenda Alamany es postula per a l'alcaldia amb la recepta perquè «Barcelona no mori d'èxit» Lluís Girona Boffi
Publicat el 22 de novembre de 2017 a les 14:13
Et pot interessar
-
Societat Set de cada deu treballadors catalans mengen per ansietat o estrès durant la jornada laboral
-
Societat El temps d'aquest dimecres 17 de setembre: torna parcialment el sol
-
Societat Tres carrers del barri de la Sagrada Família tindran el nom de dones oblidades
-
Societat L'Ajuntament de Barcelona demana eliminar Israel del Tour de França 2026
-
Societat La nova llei del taxi preveu restringir al màxim l'ús d'Uber, Cabify i Bolt dins de Barcelona
-
Societat Niubó garanteix que el Govern defensarà el català a les aules