Gir de guió en la teòrica desaparició de la beguda Nestea dels supermercats i bars de l'Estat. Nestlé ha confirmat que continuarà comercialitzant la marca a l'Estat a partir de 2025, segons ha explicat en un comunicat. Tot semblava indicar que, arran de la fi del contracte amb Coca-Cola el pròxim 31 de desembre, el mític té amb llimona desapareixeria del mercat estatal.
El 1993 les dues empreses van signar el contracte que establia que la marca de Nestlé era fabricada i comercialitzada per Coca-Cola a l'Estat. Però la setmana passada el director de Coca-Cola Iberia, Carlos Martín Carrión, va anunciar que la multinacional estatunidenca no renovaria aquesta relació. Nestlé encara no ha confirmat si assumirà tot el procés que feia Coca-Cola o si el delegarà altre cop en un altre agent.
La nova marca de te de Coca-Cola
Ara bé, Coca-Cola no renunciarà al nínxol de mercat dels seguidors del Nestea i presenta un altre producte per fer competència. Es tracta de la marca Fuze Tea, estesa a 90 països i a Catalunya des del 2023. Amb aquesta sinergia, continuarà també la competència amb Lipton, el te de PepsiCo.
Coca-Cola i Fuze Tea no han perdut el temps i ja han llençat una nova gamma del producte a l'Estat de la mà de la humorista catalana Eva Soriano. Per això, ja se sap que incorporarà els formats "baix en calories" i "sense sucre" als ja existents de "te verd i maracujà", "mango i pinya" i "préssec".