Un total de 23 línies de bus de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) veuran alterat o limitat el seu recorregut aquest diumenge amb motiu de la cursa de Sant Antoni de Barcelona. Es tracta d'una de les curses atlètiques més reconegudes i populars.
Les afectacions es produiran entre les 8 i les 12 hores, mentre duri la competició, per la qual cosa es recomana utilitzar el metro per desplaçar-se.
La carrera, amb sortida i arribada al carrer Floridablanca, transcorrerà per Casanova, Sepúlveda, Llançà, Gran Via, passeig de Gràcia, ronda Universitat, ronda Sant Antoni, Villarroel, Tamarit, Calàbria, avinguda Paral·lel i Entença.
La cursa de Sant Antoni de Barcelona altera el recorregut de 23 línies de bus
Les afectacions es produiran fins les 12 hore de migidia, mentre duri la competició
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2016 a les 08:56
Actualitzat el 17 de gener de 2016 a les 09:37
Et pot interessar
-
Societat Alerta per pluges molt intenses en 22 comarques aquest diumenge
-
Societat Retards a l'R3 que poden superar els 30 minuts per una incidència entre Vic i Balenyà
-
Societat Els carrers decorats de Sants, en perill: «Mentre puguem, resistirem»
-
Societat El temps del cap de setmana del 23 i 24 d'agost: pluges i núvols al territori
-
Societat Desenes de vaixells salparan de Barcelona cap a Gaza en la «major missió humanitària de la història»
-
Societat L'amo de la gelateria de Gràcia trenca el silenci: «Només vaig dir que estàvem a Espanya»